meeguustaa.blogg.se

imorrn ska vi till allingsås.... tror jag!

Kategori: Allmänt

hej hej imorrn ska vi åka till allingsås, sitta i en bil i 5 timmar eller mer och svettas.... KUL!!
 
 
men det viktigaste imorron PAPPA FYLLER ÅR!!!!! <333 <333 <333 CELEBRATIONS TIMEs COMON'!!
men vad fyller han? haha jag har glömmt bort, typiskt mig aja... juste han fyller 49 (tror jag) hehe =)
 
Nu ska  jag lägga till en sak att jag har nån kånstig instink* (vet ej hur det stavas) att jag kan göra vad som hälst bara jag har en lös mustash och ett STOOORT KUVERT!!
så kommentera gärna saker som jag ska förklara hur jag kan göra det med en lös mustach och ett stort kuvert!!
 vänta.... jag skulla ju lägga upp bilder från Gotland men det har jag inte gjort men men.
 
Jag funderar på att ha frågestund men då behöver jag fler läsare sattehh...
TIPSA ALLA NI KÄNNER OM MIN BLOGG ELLER FÅ EN MASKROS SOM LUKTAR GOTT I DITT ANSIKTE....
 
Sen ska jag till skara sommar land på torsdag!!! då ska jag väll lägga upp bilder! =)

nu har jag defenitft gjort mitt längsta inlägg hit tills kul =)
 
Krukan har varit rätt random på senaste tiden.... han kanske är sjuk, charlottenlöksfebern härjar på mars har jag hört, läskigt!!
men... hej då käära läsare och ha det så gött att leva annars kan dett kvitta' gött o leva annars kan det kvitta'
 bye bye! 
 
 
 

Kommentarer

  • Peace 4-ever säger:

    Blogga mer!!!!? Snälla...

    2012-07-28 | 22:19:56
    Bloggadress: http://bffs.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: